La dimensión ciencia-tecnología-sociedad en la educación de México: antecedentes, estado actual y perspectivas



Document title: La dimensión ciencia-tecnología-sociedad en la educación de México: antecedentes, estado actual y perspectivas
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000251955
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Química, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 16
Number: 3
Pages: 442-449
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, teórico
Disciplines: Química,
Educación,
Ciencia y tecnología
Keyword: Educación superior,
Sistemas educativos,
Ciencia,
Dimensión CTS,
Colegio de Ciencias y Humanidades,
México
Keyword: Chemistry,
Education,
Science and technology,
Educational systems,
Higher education,
Science,
CTS dimension,
Colegio de Ciencias y Humanidades,
Mexico
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).