¿H2= igual a agua?: Una experiencia de aprendizaje colaborativo en el aula o el laboratorio



Document title: ¿H2= igual a agua?: Una experiencia de aprendizaje colaborativo en el aula o el laboratorio
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000249654
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
Institutions: 1Benemérita Universidad Autónoma de Puebla, Facultad de Ciencias Químicas, Puebla. México
2Benemérita Universidad Autónoma de Puebla, Maestría de Educación en Ciencias, Puebla. México
Year:
Season: Ene-Mar
Volumen: 16
Number: 1
Pages: 39-43
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Experimental, aplicado
Disciplines: Educación,
Química
Keyword: Didáctica,
Educación superior,
Fórmula del Agua,
Aprendizaje,
Ley de Faraday,
Conservación de la materia,
Voltámetro de Hoffman
Keyword: Education,
Chemistry,
Didactics,
Higher education,
Water formula,
Learning,
Faraday law,
Matter conservation,
Hoffmann electrolysis
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).