Estrategias didácticas para vincular distintos niveles de conceptualización. Estudio de un caso (Parte II)



Document title: Estrategias didácticas para vincular distintos niveles de conceptualización. Estudio de un caso (Parte II)
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000183330
ISSN: 0187-893X
Authors: 1






Institutions: 1Universidad de Buenos Aires, Catedra de Química, Buenos Aires. Argentina
Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 12
Number: 4
Pages: 199-202
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Experimental
Disciplines: Educación
Keyword: Educación superior,
Pedagogía,
Enseñanza,
Aprendizaje,
Educación química,
Resolución de problemas
Keyword: Education,
Higher education,
Pedagogy,
Teaching,
Learning,
Chemical education,
Solving problems
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).