El debate como generador de actitudes críticas en el aprendizaje del conocimiento científico



Document title: El debate como generador de actitudes críticas en el aprendizaje del conocimiento científico
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000249490
ISSN: 0187-893X
Authors: 1


2
Institutions: 1Universidad Nacional del Nordeste, Facultad de Agroindustrias, Chaco. Argentina
2Universidad Nacional de La Plata, Facultad de Ciencias Exactas, La Plata, Buenos Aires. Argentina
Year:
Season: Feb-Abr
Volumen: 16
Pages: 137-141
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Química
Keyword: Didáctica,
Educación superior,
Debate,
Actitudes críticas,
Aprendizaje,
Conocimiento científico
Keyword: Education,
Chemistry,
Didactics,
Higher education,
Debate,
Critical attitudes,
Learning,
Scientific knowledge
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).