Aprendizaje cooperativo del concepto "cantidad de sustancia" con base en la teoría atómica de Dalton y la reacción química. Parte III: Concepciones acerca de la "cantidad de sustancia" y su unidad "el mol". Anexo: Cuadernillo "cantidad de sustancia



Document title: Aprendizaje cooperativo del concepto "cantidad de sustancia" con base en la teoría atómica de Dalton y la reacción química. Parte III: Concepciones acerca de la "cantidad de sustancia" y su unidad "el mol". Anexo: Cuadernillo "cantidad de sustancia
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000247110
ISSN: 0187-893X
Authors: 1


2

Institutions: 1Universidad de Santiago de Chile, Facultad de Química y Biología, Santiago de Chile. Chile
2Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Química, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ene-Mar
Volumen: 17
Number: 1
Pages: 14-32
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo, divulgación
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Mol,
Reacciones químicas,
Enseñanza,
Estudiantes
Keyword: Education,
Secondary education,
Mole,
Chemical reactions,
Teaching,
Students
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).