Aprendizaje cooperativo del concepto "cantidad de sustancia" con base en la teoría atómica de Dalton y la reacción química. Parte 1. El aprendizaje cooperativo. Anexo: cuadernillo "La reacción química y su representación"



Document title: Aprendizaje cooperativo del concepto "cantidad de sustancia" con base en la teoría atómica de Dalton y la reacción química. Parte 1. El aprendizaje cooperativo. Anexo: cuadernillo "La reacción química y su representación"
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000252006
ISSN: 0187-893X
Authors: 1




Institutions: 1Universidad de Santiago de Chile, Facultad de Química y Biología, Santiago de Chile. Chile
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 16
Number: 3
Pages: 469-476
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, teórico
Disciplines: Química,
Educación
Keyword: Educación superior,
Aprendizaje,
Conceptos,
Teoría atómica de Dalton,
Reacciones químicas,
Educación científica
Keyword: Chemistry,
Education,
Higher education,
Learning,
Concepts,
Atomic theory of Dalton,
Chemical reactions,
Scientific education
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).