Aprendizaje cooperativo del concepto "cantidad de sustancia" con base en la teoría atómica de Dalton y la reacción química



Document title: Aprendizaje cooperativo del concepto "cantidad de sustancia" con base en la teoría atómica de Dalton y la reacción química
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000252094
ISSN: 0187-893X
Authors: 1


2
Institutions: 1Universidad de Santiago de Chile, Facultad de Química y Biología, Santiago de Chile. Chile
2Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Química, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 16
Number: 4
Pages: 550-561
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Química,
Educación
Keyword: Química orgánica,
Educación superior,
Aprendizaje,
Conceptos,
Cantidad de sustancia,
Teoría atómica de Dalton,
Reacciones químicas
Keyword: Chemistry,
Education,
Organic chemistry,
Higher education,
Teaching,
Concepts,
Substance quantity,
Atomic theory of Dalton,
Chemical reactions
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).