Aplicación de una nueva metodología para evaluar las creencias del profesorado sobre la tecnología y sus relaciones con la ciencia



Document title: Aplicación de una nueva metodología para evaluar las creencias del profesorado sobre la tecnología y sus relaciones con la ciencia
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000251920
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
3
Institutions: 1Consejería de Educación de la Junta de Andalucía, Inspección de Educación, Huelva. España
2Universidad de las Islas Baleares, Facultad de Ciencias de la Educación, Palma de Mallorca, Baleares. España
3Universidad de las Islas Baleares, Departamento de Psicología, Palma de Mallorca, Baleares. España
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 16
Number: 3
Pages: 372-382
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, teórico
Disciplines: Química,
Educación
Keyword: Educación superior,
Evaluación educativa,
Evaluación,
Docentes
Keyword: Chemistry,
Education,
Educational assessment,
Higher education,
Evaluation,
Teachers
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).