Una experiencia de medición de la representación que el alumno tiene de la matemática. Su incidencia sobre la estructura cognoscitiva previa



Document title: Una experiencia de medición de la representación que el alumno tiene de la matemática. Su incidencia sobre la estructura cognoscitiva previa
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000155689
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Buenos Aires, Departamento de Matemática, Física y Química, Buenos Aires. Argentina
Year:
Season: Abr
Volumen: 10
Number: 1
Pages: 38-47
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Matemáticas
Keyword: Educación media y media superior,
Matemáticas aplicadas,
Aprendizaje,
Estructura cognitiva,
Estudiantes,
Psicología,
Argentina
Keyword: Education,
Mathematics,
Secondary education,
Applied mathematics,
Learning,
Cognitive structure,
Students,
Psychology,
Argentina
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).