La construcción del número natural a través del proceso aditivo. Uso del cuadrito vacío por estudiantes de educación básica



Document title: La construcción del número natural a través del proceso aditivo. Uso del cuadrito vacío por estudiantes de educación básica
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000163577
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Politécnico Nacional, Centro de Investigación y de Estudios Avanzados, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ago
Volumen: 11
Number: 2
Pages: 64-89
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación básica,
Matemáticas,
Numeros naturales,
Representación simbólica,
Concepto de número
Keyword: Education,
Basic education,
Mathematics,
Natural numbers,
Symbolic representation,
Number concept
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).