El maestro constructivista como investigador. Cómo enseñar razones y proporciones a adolescentes



Document title: El maestro constructivista como investigador. Cómo enseñar razones y proporciones a adolescentes
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000163576
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1University of New York, Department of Mathematics, Nueva York. Estados Unidos de América
Year:
Season: Ago
Volumen: 11
Number: 2
Pages: 52-63
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Investigación educativa,
Matemáticas,
Enseñanza,
Método constructivista
Keyword: Education,
Educational research,
Secondary education,
Mathematics,
Teaching,
Constructivism
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).