Acerca de las dificultades que tienen los profesores de secundaria para visualizar y representar objetos tridimensionales



Document title: Acerca de las dificultades que tienen los profesores de secundaria para visualizar y representar objetos tridimensionales
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000174475
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Universita degli Studi di Modena e Reggio Emilia, Mathematics Department, Módena. Italia
Year:
Season: Dic
Volumen: 11
Number: 3
Pages: 54-68
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Enseñanza de las matemáticas,
Geometría,
Escuelas secundarias,
Objetos tridimensionales,
Profesores
Keyword: Education,
Secondary education,
Mathematics education,
Geometry,
Secondaty school,
Three-dimensional objects,
Teachers
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).