A interpretacao enquanto reunificacao: da possibilidade de intervencao na sala de aula de matematica com base na analise de textos



Document title: A interpretacao enquanto reunificacao: da possibilidade de intervencao na sala de aula de matematica com base na analise de textos
Journal: Didatica
Database: CLASE
System number: 000017900
ISSN: 0101-059X
Authors: 1
Institutions: 1Universidade Estadual Paulista "Julio de Mesquita Filho", Faculdade de Ciencias, Bauru, Sao Paulo. Brasil
Year:
Number: 29
Pages: 101-113
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Matemáticas,
Psicología
Keyword: Didáctica,
Matemáticas puras,
Psicología educativa,
Textos,
Lectura,
Matemáticas,
Hermenéutica,
Análisis de textos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).