La publicidad y la television en su rol como creadores de mercados en la sociedad industrial



Document title: La publicidad y la television en su rol como creadores de mercados en la sociedad industrial
Journal: Desarrollo y sociedad
Database: CLASE
System number: 000067701
ISSN: 0120-3584
Authors:
Year:
Season: Ene
Number: 3
Pages: 119-132
Country: Colombia
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Consumismo,
Televisión,
Medios de comunicación,
Publicidad,
Sociedad industrial
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).