Usunier, Jean-Claude; Stolz, Jorg (coords.). Religions as Brands: New Perspectives on the Marketization of Religion and Spirituality. Reino Unido: Ashgate Publishing Limited Farnham, 2014, 256 p



Document title: Usunier, Jean-Claude; Stolz, Jorg (coords.). Religions as Brands: New Perspectives on the Marketization of Religion and Spirituality. Reino Unido: Ashgate Publishing Limited Farnham, 2014, 256 p
Journal: Cultura y religión
Database: CLASE
System number: 000432061
ISSN: 0718-4727
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Chile, Santiago de Chile. Chile
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 9
Number: 1
Pages: 129-132
Country: Chile
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Descriptivo
Disciplines: Religión,
Economía
Keyword: Historia y filosofía de la religión,
Comercio internacional,
Doctrinas y sistemas religiosos,
Iglesia e instituciones religiosas,
Religión y sociedad,
Sociología de la religión,
Sociedad de consumo
Full text: Texto completo (Ver PDF)