Ford, Aníbal. La marca de la bestia. Identificación, desigualdades e infoentretenimiento en la sociedad contemporánea, Buenos Aires: Grupo Editorial Norma, 1999



Document title: Ford, Aníbal. La marca de la bestia. Identificación, desigualdades e infoentretenimiento en la sociedad contemporánea, Buenos Aires: Grupo Editorial Norma, 1999
Journal: Comunicación y sociedad
Database: CLASE
System number: 000211178
ISSN: 0188-252X
Authors:
Year:
Season: Jul-Dic
Number: 40
Pages: 273-278
Country: México
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Descriptivo
Disciplines: Bibliotecología y ciencia de la información,
Ciencias de la comunicación,
Ingeniería
Keyword: Tecnología de la información,
Medios de comunicación masiva,
Ingeniería de telecomunicaciones,
Modernidad,
Sociedad industrial,
Sociedad red,
Ford, Aníbal,
Entretenimiento,
Identificación,
Información,
Desigualdad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).