Procesos inferenciales y comprensión lectora. Un estudio de múltiples aproximaciones en contexto escolar



Document title: Procesos inferenciales y comprensión lectora. Un estudio de múltiples aproximaciones en contexto escolar
Journal: Ciencia, docencia y tecnología
Database: CLASE
System number: 000158409
ISSN: 0327-5566
Authors: 1




Institutions: 1Universidad Nacional de Entre Ríos, Facultad de Ciencias de la Educación, Paraná, Entre Ríos. Argentina
Year:
Season: May
Volumen: 10
Number: 18
Pages: 55-77
Country: Argentina
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Psicología
Keyword: Psicología educativa,
Lectura,
Procesos inferenciales,
Nivel escolar
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).