Mobile text messaging as a literacy development vehicle: another way to improve student writing and spelling



Document title: Mobile text messaging as a literacy development vehicle: another way to improve student writing and spelling
Journal: Caribbean journal of education
Database: CLASE
System number: 000402426
ISSN: 0376-7701
Authors: 1
Institutions: 1University of the West Indies, School of Education, Mona, Kingston. Jamaica
Year:
Season: Abr-Sep
Volumen: 34
Number: 1-2
Pages: 68-95
Country: Jamaica
Language: Inglés
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Literatura y lingüística
Keyword: Educación básica,
Semántica y semiótica,
Sociolingüística,
Alfabetización,
Enseñanza del inglés,
Escritura,
Mensajes de texto,
Tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC),
Traducción
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).