Un estudio empírico sobre las ventajas e inconvenientes del aprendizaje basado en problemas (ABP) en grupos numerosos



Document title: Un estudio empírico sobre las ventajas e inconvenientes del aprendizaje basado en problemas (ABP) en grupos numerosos
Journal: Aprender. Caderno de filosofia e psicologia da educacao
Database: CLASE
System number: 000318185
ISSN: 1678-7846
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Girona, Girona. España
Year:
Volumen: 7
Number: 12
Pages: 131-145
Country: Brasil
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Didáctica,
Aprendizaje basado en problemas,
Grupos numerosos,
Enseñanza,
Métodos activos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).