Mercadeo de causas sociales para organizaciones sin ánimo de lucro: socios con un propósito, pasión y ganancias. Daw, Jocelyne. Cause marketing for non-profits: partner for purpose, passion and profits. Hoboken, New Jersey, USA: Wiley & Sons Publishing, 2006, 278 p



Document title: Mercadeo de causas sociales para organizaciones sin ánimo de lucro: socios con un propósito, pasión y ganancias. Daw, Jocelyne. Cause marketing for non-profits: partner for purpose, passion and profits. Hoboken, New Jersey, USA: Wiley & Sons Publishing, 2006, 278 p
Journal: Ad-minister
Database: CLASE
System number: 000329048
ISSN: 1692-0279
Authors: 1
2
Institutions: 1Institute of Technology, Sligo. Irlanda
2Universidad EAFIT, Departamento de Negocios Internacionales, Medellín, Antioquia. Colombia
Year:
Season: Ene-Jun
Number: 16
Pages: 149-152
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Crítico
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Mercadeo,
Causas sociales,
Organizaciones no lucrativas
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).