La tutoría como estrategia para reconocer y atender la violencia escolar



Document title: La tutoría como estrategia para reconocer y atender la violencia escolar
Journal: Trabajo social UNAM
Database: CLASE
System number: 000412409
ISSN: 2007-5987
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Escuela Nacional de Trabajo Social, México, Distrito Federal. México
2Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Filosofía y Letras, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Dic
Number: 4
Pages: 136-149
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Sociología,
Educación
Keyword: Trabajo social,
Sociología de la educación,
Educación superior,
México,
Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM),
Escuela Nacional de Trabajo Social,
Violencia escolar,
Tutoría,
Intervención,
Ambiente escolar
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).