Un acercamiento al desarrollo del pensamiento. ¿Progresión y/o regresión?: una posibilidad para reflexionar lo escolar



Document title: Un acercamiento al desarrollo del pensamiento. ¿Progresión y/o regresión?: una posibilidad para reflexionar lo escolar
Journal: Tiempo de educar. Revista interinstitucional de investigación educativa
Database: CLASE
System number: 000261255
ISSN: 1665-0824
Authors: 1
Institutions: 1Casa del Maestro del Estado de México, Toluca, Estado de México. México
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 6
Number: 12
Pages: 317-356
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología,
Filosofía
Keyword: Psicología educativa,
Historia de la filosofía,
Pensamiento,
Aprendizaje,
Conocimientos,
Adquisición,
Grecia antigua,
Empiristas,
Racionalistas,
Criticismo,
Kant, Immanuel,
Dialéctica,
Positivismo
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).