Díaz-Barriga Arceo, Frida; Hernández Rojas, Gerardo. Estrategias docentes para un aprendizaje significativo, México: Mc Graw Hill, 2002



Document title: Díaz-Barriga Arceo, Frida; Hernández Rojas, Gerardo. Estrategias docentes para un aprendizaje significativo, México: Mc Graw Hill, 2002
Journal: Tiempo de educar. Revista interinstitucional de investigación educativa
Database: CLASE
System number: 000261260
ISSN: 1665-0824
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Autónoma del Estado de México, Toluca, Estado de México. México
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 6
Number: 12
Pages: 397-403
Country: México
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Estrategias docentes,
Enseñanza,
Aprendizaje significativo,
Constructivismo,
Motivación escolar,
Aprendizaje cooperativo,
Comprensión,
Modelos de intervención
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).