Mercadeo social, responsabilidad social y balance social: conceptos a desarrollar por instituciones universitarias



Document title: Mercadeo social, responsabilidad social y balance social: conceptos a desarrollar por instituciones universitarias
Journal: Telos. Revista de estudios interdisciplinarios en ciencias sociales
Database: CLASE
System number: 000308740
ISSN: 1317-0570
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Rafael Belloso Chacín, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Volumen: 12
Number: 1
Pages: 29-42
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Administración y contaduría
Keyword: Educación superior,
Mercadotecnia,
Mercadeo social,
Responsabilidad social,
Estrategia,
Universidades privadas,
Venezuela
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).