¿En qué momento un publicista debe apostar por sus ideas creativas?



Document title: ¿En qué momento un publicista debe apostar por sus ideas creativas?
Journal: Telemundo
Database: CLASE
System number: 000339885
Year:
Season: Oct-Nov
Number: 121
Pages: 72+-72+
Country: México
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
México,
Creatividad,
Agencias de publicidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).