Clementine, CRM y Call Centers de Compaq para la banca



Document title: Clementine, CRM y Call Centers de Compaq para la banca
Journal: Soluciones avanzadas
Database: PERIÓDICA
System number: 000175061
ISSN: 0188-8048
Authors:
Year:
Season: Ago
Volumen: 7
Number: 72
Pages: 19-20
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Divulgación
Disciplines: Ciencias de la computación,
Economía
Keyword: Banca,
Empresas,
Servicios financieros,
Bancos,
Soluciones integrales,
Tecnología de la información,
Clementine,
Centros de atención telefónica
Keyword: Computer science,
Economics,
Banks,
Enterprises,
Finance services,
Integral solutions,
Information technology,
Clementine,
Call centers
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).