La publicidad en México a fines del siglo xix . Expresion del progreso economico y la modernidad porfirista , transmisora de nuevos valores y modelos culturales



Document title: La publicidad en México a fines del siglo xix . Expresion del progreso economico y la modernidad porfirista , transmisora de nuevos valores y modelos culturales
Journal: Sociológica (México, D.F.)
Database: CLASE
System number: 000013105
ISSN: 0187-0173
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Autónoma Metropolitana, Departamento de Sociología, Azcapotzalco, Distrito Federal. México
Year:
Season: Sep-Dic
Volumen: 9
Number: 26
Pages: 195-222
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Historia,
Ciencias de la comunicación
Keyword: Historia social,
Medios de comunicación masiva,
Prensa,
México,
Siglo XIX,
Publicidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).