Elecciones mexicanas en el año 2000: el papel estratégico de la televisión



Document title: Elecciones mexicanas en el año 2000: el papel estratégico de la televisión
Journal: Sociológica (México, D.F.)
Database: CLASE
System number: 000198893
ISSN: 0187-0173
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Autónoma Metropolitana, Departamento de Sociología, Iztapalapa, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ene-Ago
Volumen: 16
Number: 45-46
Pages: 303-326
Country: México
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Crítico, histórico
Disciplines: Ciencia política,
Ciencias de la comunicación
Keyword: Proceso político,
Medios de comunicación masiva,
Psicología de la comunicación colectiva,
Campañas presidenciales,
Propaganda,
Opinión pública,
Televisión,
Elecciones federales,
Proceso electoral
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).