Gestión y marketing del capital intelectualo. Estrategia para posicionar los postgrados en el siglo XXI



Document title: Gestión y marketing del capital intelectualo. Estrategia para posicionar los postgrados en el siglo XXI
Journal: Revista venezolana de gerencia
Database: CLASE
System number: 000203090
ISSN: 1315-9984
Authors: 1
Institutions: 1Universidad del Zulia, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: Sep-Dic
Volumen: 5
Number: 12
Pages: 385-412
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, prospectivo
Disciplines: Administración y contaduría,
Educación
Keyword: Recursos humanos,
Educación de posgrado,
Capital intelectual,
Capital humano,
Mercadotecnia,
Posgrado,
Redes,
Siglo XXI
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).