Atribución transcultural del rendimiento académico: un estudio entre Argentina, Brasil y México



Document title: Atribución transcultural del rendimiento académico: un estudio entre Argentina, Brasil y México
Journal: Revista mexicana de psicología
Database: CLASE
System number: 000174399
ISSN: 0185-6073
Authors: 1




Institutions: 1Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas, Buenos Aires. Argentina
2Universidad Nacional de Rosario, Rosario, Santa Fe. Argentina
3Universidade Gama Filho, Rio de Janeiro. Brasil
4Universidad Juárez del Estado de Durango, Durango. México
Year:
Season: Dic
Volumen: 17
Number: 2
Pages: 163-170
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología,
Educación
Keyword: Psicología social,
Evaluación educativa,
Rendimiento académico,
Diferencial semántico,
Argentina,
México,
Logro académico,
Psicología transcultural
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).