Niveles de interacción que se propician en alumnos de educación primaria durante la enseñanza de la materia español



Document title: Niveles de interacción que se propician en alumnos de educación primaria durante la enseñanza de la materia español
Journal: Revista mexicana de análisis de la conducta
Database: CLASE
System number: 000248478
ISSN: 0185-4534
Authors: 1




1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Estudios Superiores-Iztacala, Tlalnepantla, Estado de México. México
Year:
Volumen: 31
Number: 1
Pages: 23-45
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Experimental
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Investigación educativa,
Psicología educativa,
Profesor-alumno,
Aplicacion del conocimiento,
Conocimiento generico,
Nivel funcional,
Enseñanza del español,
Educación primaria
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).