Efectos del reforzamiento de respuestas fragmentarias en el "uso" del númeor del artículo en niños prescolares



Document title: Efectos del reforzamiento de respuestas fragmentarias en el "uso" del númeor del artículo en niños prescolares
Journal: Revista mexicana de análisis de la conducta
Database: CLASE
System number: 000247736
ISSN: 0185-4534
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Escuela Nacional de Estudios Profesionales - Iztacala, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Abr
Volumen: 12
Number: 1
Pages: 43-55
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Experimental, aplicado
Disciplines: Psicología
Keyword: Psicología experimental,
Preescolares,
Conducta gramatical,
Reforzamiento
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).