Comparación de dos estrategias de intervención en interacciones madre-hijo. Su relación con el rendimiento escolar



Document title: Comparación de dos estrategias de intervención en interacciones madre-hijo. Su relación con el rendimiento escolar
Journal: Revista mexicana de análisis de la conducta
Database: CLASE
System number: 000295664
ISSN: 0185-4534
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Estudios Superiores-Iztacala, Tlalnepantla, Estado de México. México
Year:
Season: Dic
Volumen: 34
Number: 2
Pages: 221-246
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología
Keyword: Psicología educativa,
Psicología experimental,
Interacciones diádicas,
Crianza,
Rendimiento académico,
Conducta inadecuada,
Educación básica
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).