Una visión de la didáctica francesa desde el enfoque ontosemiótico de la cognición e instrucción matemática



Document title: Una visión de la didáctica francesa desde el enfoque ontosemiótico de la cognición e instrucción matemática
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283224
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
2
3
4
Institutions: 1Facultad de Educación, Granada. España
2Universidad de Barcelona, Facultad de Formación de Profesores, Barcelona. España
3Universidad de Jaén, Jaén. España
4Universidad Pública de Navarra, Departamento de Estadística e Investigación Operativa, Pamplona, Navarra. España
Year:
Season: Mar
Volumen: 9
Number: 1
Pages: 117-150
Country: México
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Teórico
Disciplines: Educación
Keyword: Investigación educativa,
Cognición,
Didáctica,
Matemáticas,
Enseñanza
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).