Situación didáctica del concepto de límite infinito. Análisis preliminar



Document title: Situación didáctica del concepto de límite infinito. Análisis preliminar
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283134
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
Institutions: 1Secretaría de Educación Pública, Instituto Tecnológico de Chihuahua II, Chihuahua. México
Year:
Season: Nov
Volumen: 4
Number: 3
Pages: 237-265
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Didáctica,
Matemáticas,
Ingeniería,
Concepto de límite infinito,
Enseñanza
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).