Modelos y teorías de la comprensión matemática: Comparación de los modelos de Pirie y Kieren sobre la evolución de la comprensión matemática y la Teoría APOE



Document title: Modelos y teorías de la comprensión matemática: Comparación de los modelos de Pirie y Kieren sobre la evolución de la comprensión matemática y la Teoría APOE
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283190
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
Institutions: 1Bowling Green State University, Department of Mathematics and Statistics, Bowling Green, Ohio. Estados Unidos de América
Year:
Season: Nov
Volumen: 6
Number: 3
Pages: 221-278
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Filosofía
Keyword: Investigación educativa,
Filosofía de la ciencia,
Matemáticas,
Comprensión matemática,
Modelos teóricos,
Teoría APOE
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).