La creación de exponentes continuos: un estudio sobre los métodos y la epistemología de John Wallis



Document title: La creación de exponentes continuos: un estudio sobre los métodos y la epistemología de John Wallis
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283154
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
Institutions: 1Cornell University, Ithaca, Nueva York. Estados Unidos de América
Year:
Season: Mar
Volumen: 3
Number: 1
Pages: 5-31
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Historia
Keyword: Educación superior,
Historia de la ciencia,
Historia de las matemáticas,
Wallis, John,
Epistemología,
Exponentes continuos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).