Estudio de la evolución didáctica del punto de inflexión: una aproximación socioepistemológica



Document title: Estudio de la evolución didáctica del punto de inflexión: una aproximación socioepistemológica
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283172
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Politécnico Nacional, Centro de Investigación en Ciencia Aplicada y Tecnología Avanzada, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Mar
Volumen: 5
Number: 1
Pages: 27-44
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Investigación educativa,
Didáctica,
Matemáticas,
Procesos de pensamiento,
Punto de inflexión,
Concepto de derivada,
Cálculo diferencial
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).