Creencias, concepciones y conocimiento profesional de profesores que enseñan cálculo diferencial a estudiantes de ciencias económicas



Document title: Creencias, concepciones y conocimiento profesional de profesores que enseñan cálculo diferencial a estudiantes de ciencias económicas
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283223
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
2
3
Institutions: 1Universidad de Los Andes, Departamento de Física y Matemáticas, Mérida. Venezuela
2Universidad Autónoma de Barcelona, Departamento de Didáctica de las Matemáticas, Barcelona. España
3Universidad de Lleida, Departamento de Matemáticas, Lleida. España
Year:
Season: Mar
Volumen: 9
Number: 1
Pages: 85-116
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo, divulgación
Disciplines: Educación
Keyword: Investigación educativa,
Didáctica,
Educación superior,
Cálculo diferencial,
Enseñanza,
Profesores
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).