¡Cómo piensan los alumnos entre 16 y 20 añós en el infinito? La influencia de los modelos, las representaciones y los lenguajes matemáticos



Document title: ¡Cómo piensan los alumnos entre 16 y 20 añós en el infinito? La influencia de los modelos, las representaciones y los lenguajes matemáticos
Journal: Revista latinoamericana de investigación en matemática educativa
Database: CLASE
System number: 000283211
ISSN: 1665-2436
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Simón Bolívar, Departamento de Matemáticas Puras y Aplicadas, Caracas, Distrito Federal. Venezuela
Year:
Season: Jul
Volumen: 8
Number: 2
Pages: 169-193
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Didáctica,
Infinito,
Cálculo,
Matemáticas,
Estudiantes
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).