Los mapas conceptuales: una estrategia para evaluar aprendizajes significativos en la asignatura de historia y ciencias sociales



Document title: Los mapas conceptuales: una estrategia para evaluar aprendizajes significativos en la asignatura de historia y ciencias sociales
Journal: Revista investigaciones en educación
Database: CLASE
System number: 000328387
ISSN: 0717-6147
Authors:
Year:
Volumen: 8
Number: 2
Pages: 115-137
Country: Chile
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Didáctica,
Mapas conceptuales,
Aprendizaje significativo,
Historia,
Ciencias sociales,
Evaluación educativa
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).