Tradiciones curriculares, innovaciones educativas y función social conservadora del conocimiento escolar: la primacía de los temas sobre los problemas



Document title: Tradiciones curriculares, innovaciones educativas y función social conservadora del conocimiento escolar: la primacía de los temas sobre los problemas
Journal: Revista de teoría y didáctica de las ciencias sociales
Database: CLASE
System number: 000199549
ISSN: 1316-9505
Authors:
Year:
Season: Ene-Dic
Number: 7
Pages: 221-246
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Currículo,
Paradigmas,
Estudios sociales,
Curriculum,
Temas
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).