La formación de profesores y la "Investigación-Acción". Una utopía y un desafío



Document title: La formación de profesores y la "Investigación-Acción". Una utopía y un desafío
Journal: Revista de la Sociedad Química de México
Database: PERIÓDICA
System number: 000151961
ISSN: 0583-7693
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Química, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: May-Jun
Volumen: 41
Number: 3
Pages: 128-138
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo, analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Didáctica,
Educación superior,
Sistemas educativos,
Docencia,
Investigación,
Profesores,
Química
Keyword: Education,
Didactics,
Educational systems,
Higher education,
Teaching,
Research,
Teachers,
Chemistry
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).