El modelo de aprendizaje de Ausubel como soporte teórico para conceptualizar la teletutorización



Document title: El modelo de aprendizaje de Ausubel como soporte teórico para conceptualizar la teletutorización
Journal: Revista de educación en ciencias
Database: CLASE
System number: 000193841
ISSN: 0124-5481
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad EAFIT, Medellín, Antioquia. Colombia
2Universidad Autónoma de Barcelona, Bellaterra, Barcelona. España
Year:
Volumen: 3
Number: 2
Pages: 87-90
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Didáctica,
Pedagogía,
Psicología educativa,
Ausubel, David,
Modelo de aprendizaje,
Teletutorización,
Educación superior,
Modelos didácticos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).