Calidad total : una filosofia para garantizar la satisfaccion en los servicios de salud



Document title: Calidad total : una filosofia para garantizar la satisfaccion en los servicios de salud
Journal: Revista centroamericana de administración pública
Database: CLASE
System number: 000016520
ISSN: 1409-0937
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Centroamericano de Administración Pública, San José. Costa Rica
Year:
Season: Jul-Dic
Number: 25
Pages: 75-94
Country: Costa Rica
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Administración y contaduría,
Medicina
Keyword: Administración de instituciones,
Salud pública,
Calidad total,
Administración,
Servicios de salud,
Control de calidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).