Editorial. Conocimiento pedagógico del contenido: un nuevo concepto para caracterizar la buena docencia



Document title: Editorial. Conocimiento pedagógico del contenido: un nuevo concepto para caracterizar la buena docencia
Journal: REB. Revista de educación bioquímica
Database: PERIÓDICA
System number: 000262226
ISSN: 1665-1995
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Química, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Sep
Volumen: 23
Number: 3
Pages: 95-98
Country: México
Language: Español
Document type: Editorial
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Educación superior,
Pedagogía,
Conocimiento,
Enseñanza,
Aprendizaje
Keyword: Education,
Higher education,
Pedagogy,
Knowledge,
Teaching,
Learning
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).