Escuelas especiales, trastornos de la inteligencia y significados. Un estudio cualitativo



Document title: Escuelas especiales, trastornos de la inteligencia y significados. Un estudio cualitativo
Journal: Psiquiatría y salud mental (Santiago)
Database: PERIÓDICA
System number: 000233372
ISSN: 0717-6775
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Católica de la Santísima Concepción, Facultad de Educación, Concepción. Chile
Year:
Season: Abr-Sep
Volumen: 21
Number: 2-3
Pages: 109-120
Country: Chile
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Medicina,
Educación
Keyword: Pediatría,
Psiquiatría,
Educación especial,
Deficiencia mental,
Escuelas especiales,
Significado,
Aprendizaje
Keyword: Medicine,
Education,
Pediatrics,
Psychiatry,
Special education,
Mental deficiency,
Special schools,
Meaning,
Learning
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).