Por que ensinar as relacoes grafema-fonema?



Document title: Por que ensinar as relacoes grafema-fonema?
Journal: Psicopedagogia
Database: CLASE
System number: 000286213
ISSN: 0103-8486
Authors: 1
Institutions: 1Universidade do Estado de Santa Catarina, Florianopolis, Santa Catarina. Brasil
Year:
Volumen: 25
Number: 77
Pages: 109-119
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología,
Educación
Keyword: Desarrollo psicológico,
Pedagogía,
Grafema-fonema,
Aprendizaje,
Evaluación,
Desarrollo infantil,
Conciencia fonológica,
Lectura,
Escritura
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).