Qual e a contribuicao da nomeacao seriada rapida para a habilidade de leitura e escrita? evidencia de criancas e adolescentes com e sem dificuldades de leitura



Document title: Qual e a contribuicao da nomeacao seriada rapida para a habilidade de leitura e escrita? evidencia de criancas e adolescentes com e sem dificuldades de leitura
Journal: Psicologia: Reflexao e critica
Database: CLASE
System number: 000180812
ISSN: 0102-7972
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidade Federal de Minas Gerais, Belo Horizonte, Minas Gerais. Brasil
2University of Denver, Denver, Colorado. Estados Unidos de América
Year:
Volumen: 14
Number: 2
Pages: 387-397
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología
Keyword: Psicología educativa,
Desarrollo psicológico,
Lectura,
Escritura,
Nominación serial rápida,
Conciencia fonológica,
Lenguaje,
Problemas de aprendizaje,
Niños,
Adolescentes,
Habilidades de aprendizaje,
Psicolingüística
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).