Desequilibrio e co-regulacao em situacao de ensino-aprendizagem: analise segundo o conceito de acao comunicativa (Habermas)



Document title: Desequilibrio e co-regulacao em situacao de ensino-aprendizagem: analise segundo o conceito de acao comunicativa (Habermas)
Journal: Psicologia: Reflexao e critica
Database: CLASE
System number: 000247160
ISSN: 0102-7972
Authors: 1
Institutions: 1Universidade de Sao Paulo, Instituto de Psicologia, Sao Paulo. Brasil
Year:
Volumen: 13
Number: 1
Pages: 33-38
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Ensayo
Approach: Analítico
Disciplines: Literatura y lingüística,
Psicología,
Ciencias de la comunicación
Keyword: Lingüística aplicada,
Psicología educativa,
Sociología de la comunicación,
Habermas, Hans Jurgen,
Acción comunicativa,
Co-regulación,
Enseñanza-aprendizaje,
Profesor-alumno
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).